Marketing, Promocja i Social Media w działaniach organizacji

18-go listopada wziąłem udział udział w szkoleniu zorganizowanym przez Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 i Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Kulturalno-Społecznych.

Spotkanie obejmowało m. in.:

I. Wstęp do marketingu:
– przedstawienie podstawowych pojęć z zakresu marketingu (grupa docelowa, analiza swot, cele kampanii, strategia, środki komunikacji)

II. Internet jako szybki i niezawodny środek promocji:
– przedstawienie jak Internet wpływa na komunikację, wybory klienta i podejmowanie decyzji
– przedstawienie narzędzi
– własna strona w Internecie
– kampania typu social media

III. Kampania w Internecie:
– wybór narzędzi do przeprowadzenia kampanii
– zaplanowanie kampanii
– korzystanie z social media

Na spotkanie przybyło kilkanaście osób reprezentujących fundacje, stowarzyszenia oraz specjaliści zajmujący się na co dzień promocją w internecie. Szkolenie przebiegało na zasadzie dyskusji i wymiany doświadczeń, dzięki którym zidentyfikowaliśmy ponad dwadzieścia wartościowych technik i narzędzi stosowanych w promocji internetowej, omówiliśmy ich wady i zalety oraz użyteczność w działaniach promocyjnych organizacji. Na pierwsze miejsca wysunęły się: witryna WWW, Blog, Forum oraz Social Media.

Spotkanie odbyło się w godzinach 9:00-15:00

Podziękowania dla organizatorów za przygotowanie oraz ciekawą formułę szkolenia.

Print Friendly
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks

Comments are closed.