19 kwietnia 2024

Pozycjonowanie czy reklama w Google?

Poniżej przedstawiam przykład reklamy usług kosmetycznych
fraza „makijaż permanentny szczecin”

Zalety kampanii reklamowej w Google:

1. Efekt widoczny już na drugi dzień po uzgodnieniach z klientem
2. Link widoczny na pierwszym miejscu w wyszukiwarce
nad wszystkimi wynikami
3. Reklama tekstowa jest wzbogacona informacją na mapie i wskazówkami dojazdu
4. Kierowanie lokalne na wybrane miasta/okręgi (reklama nie wyświetli się poza zdefiniowanym miastem)
5. Opłaty pobierane tylko za przejścia użytkowników na stronę docelową poniżej 1PLN za wejście
6. Z góry ustalany nieprzekraczalny budżet miesięczny
7. Opłaty na zasadzie przedpłaty i brak konieczności podpisywania terminowych umów

Reklama w Google.pl – wygląd reklamy z rozszerzeniem lokalizacji i mapą.

Dla porównania efekt pozycjonowania widoczny byłby po kilku tygodniach, bez gwarancji
pozycji w wynikach wyszukiwania. W pozycjonowaniu standardem jest także zawieranie umowy na czas
określony.

Kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych są ponadto znakomitą i szybką metodą na przetestowanie określonych fraz i zwrotu z inwestycji.

Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks