Konferencja CEE Agency Day 2013

Dzień Google dla Agencji 2013
CEE Agency Day 2013

12 czerwca w Pałacu Konstantego Zamoyskiego w Warszawie odbył się Dzień Google dla Agencji organizowany przez  Google Polska.  Była to pierwsza obecność MEDIA STUDIO na Konferencji. W tym roku była to szczególnie ciekawa  impreza ponieważ zaproszono agencje z 14 krajów. Zjawiło się ponad 500 osób. Odbyły się ciekawe prelekcje oraz  panel dyskusyjny wymieniający doświadczenia z różnych krajów.

#googledlaagencji

Google zdecydowanie idzie z duchem czasu i sprawnie przeprowadzone kampanie reklamowe będą spełniać potrzeby wielokanałowości  i działać zgodnie z kontekstem zapytań zależnym od urządzenia, czasu czy miejsca. Prelegenci zapewnili nas też,  że kampanie w YouTube potrafią konwertować.

Google podwyższa poprzeczkę dla swoich partnerów chcąc mieć pewność, że ich klienci będą mieli wysokiej klasy  obsługę. Oprócz wydatków w ocenie pracy agencji ważna jest lojalność klientów, jakość i aktywna optymalizacja  konta oraz adopcja produktów.  Jest to dobra wiadomość jak również to, że wsparcie dla Agencji będzie większe.

Inspirujące było wystąpienie Rafała Brzoski Prezesa Zarządu Integer.pl S.A. , który zachęcał do innowacyjnego spojrzenia  na biznes i odważnych kroków w przyszłość.

Print Friendly
Podziel się na:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks

Comments are closed.